WarszawaSzczecinGdyniaSiedlceWarszawa WolskaWarszawa KarolkowaWarszawa LesznoWarszawa KaczaWarszawa DomaniewskaWarszawa WilanowskaWarszawa DereniowaWarszawa Dembowskiegotworzenie serwisówrozwiązania intranetowetechnologie internetowehostingstrony internetoweagencja interaktywnasystem zarządzania treściązarządzanie treściąwebdesignpozycjonowanieprezentacje multimedialnemailingdriveCMSwebserwisyIndigo Home PageToyota Radosc Home PageKiljanczyk Home PageLot Catering Home PageCasinos Poland Home PageTravelweb Home PageDragowski - dom, mieszkanie, domy, mieszkaniaDragowski domDragowski domyDragowski nieruchomosciDragowski mieszkanieDragowski mieszkaniaMapa PolskiHotel Król KazimierzMcAfee
systemy mobilne z lokalizacją GPSmapy internetowe i aplikacje GISsystemy zarządzania treścią
Artykuł
Czy serwis internetowy zwiększa sprzedaż Twojej firmy? 



Podstawowym celem większości komercyjnych serwisów internetowych jest informacja o produktach i usługach mająca na celu zainteresowanie ofertą nowych klientów, a w efekcie zwiększenie sprzedaży. Dla osiągnięcia tego celu kluczowe są dwa czynniki:

  • Jak działa serwis internetowy

    Czy zawiera kompletne i aktualne informacje, czy sposób przekazu jest czytelny i prosty w odbiorze oraz czy strony ładują się szybko nawet u klientów korzystających z połączeń modemowych.
  • Jak klienci trafiają do Twojego serwisu internetowego?

    Szczególnie istotne jest, w jaki sposób mogą do tego serwisu trafić osoby, które nie znają jeszcze firmy i jej produktów, a mogą być potencjalnymi klientami.

Według badań przeprowadzonych przez Forrester Research:

  • 81% internautów poszukuje informacji wykorzystując do tego wyszukiwarki internetowe (tj. Google, Onet, Wirtualna Polska i inne), przy czym tylko
  • 25% szukających przegląda więcej niż pierwszą stronę z wynikami wyszukiwania.

Pozycja serwisu internetowego w wynikach wyszukiwania ma więc kluczowe znaczenie dla jego sukcesu.

Ponieważ informacji o podobnej do siebie treści jest w Internecie niekiedy ogromna ilość, wyszukiwarki muszą uporządkować wyniki wyszukiwania według własnych kryteriów zgodności z wyszukiwanym hasłem. Od tego jak wyszukiwarki "ocenią" nasz serwis, zależy zatem w dużym stopniu ilu potencjalnych klientów do nas dotrze.

           Czytaj więcej - Jak zwiększyć odwiedzalność strony?

 

 Wybrani klienci Indigo:
               
więcej
Home | Firma | Projekty | Kariera | Kontakt
 
© Indigo sp. z o.o.
http://www.blumedia.plhttp://www.mcafee.com.plhttp://www.sealgraphics.plhttp://www.rolanddg.plhttp://www.intelicoat.plhttp://www.drytac.plhttp://www.renault.warszawa.pl